حجت‌الاسلام سید مصطفی حسینی گفت: برگزاری جلسات خانگی قرآن از سنت های قدیمی ایرانیان است و پویش ستاره های زمین به دنبال تقویت جلسات خانگی قرآن است که از تأکیدات و دغدغه های رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز هست.

وی افزود: در ماه مبارک رمضان امسال با تلاش خادمان قرآنی و مربیان قرآن چهار هزار ۴۱۶ جلسه هفتگی قرآن جدید راه اندازی شد و در سامانه به ثبت رسید.

این حافظ قرآن اضافه کرد: پویش ستاره‌های زمین که با قرائت سوره قدر در سر سفره‌های افطار در ماه مبارک رمضان برگزار شد با مشارکت ۵۸ هزار و ۴۴۰ شرکت‌کننده به‌صورت خانوادگی و ۲۶۰ هزار و ۲۵۶ شرکت‌کننده به‌صورت انفرادی به پایان رسید و اسامی برندگان سفر به شهد مقدس نیز پس از قرعه‌کشی اعلام شد.

 

راه اندازی ۴۴۱۶ جلسه جدید هفتگی قرآن در ماه رمضان

 

به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی عصر،‌ پویش ستاره‌های زمین و قرائت سوره قدر به‌صورت خانوادگی و انفرادی در سفره‌های افطار با قرعه‌کشی در برنامه «ستاره‌های زمین» در شبکه قرآن و معارف سیما و اعلام اسامی برندگان سفر به مشهد مقدس به کار خود پایان داد.

بر اساس قرعه‌کشی انجام شده ۱۴۲ نفر برنده سفر به مشهد مقدس شدند که از این تعداد ۳۹ نفر به‌صورت انفرادی و ۱۰۳ نفر به‌صورت خانوادگی عازم مشهد مقدس می شوند.

این پویش امسال با مشارکت ۵۸ هزار و ۴۴۰ شرکت‌کننده به‌صورت خانوادگی و ۲۶۰ هزار و ۲۵۶ شرکت‌کننده به‌صورت انفرادی در ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

در مجموع سال گذشته و امسال ۱۳۹ هزار و ۲۸۳ خانواده و ۵۸۳ هزار و ۶۲۸ نفر تاکنون عضو پویش ستاره‌های زمین و جلسات خانگی قرآن شده‌اند.

تاکنون ۱۸ هزار و ۷۰۰ جلسه خانگی راه اندازی و ثبت شده و بیش از ۱۶۸ هزار نفر عضو جلسات خانگی قرآن هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *