به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی عصر، کاظم اشرافی، فعال جلسات خانگی قرآن با بیان این که بیش از ۲۰ سال است که توفیق حضور در فعالیت‌های قرآنی منطقه محروم سیدخلف اهواز را داشته است گفت: خوشبختانه جلسات خانگی قرآن سال‌هاست به صورت چرخشی در خانه‌های مختلف مردم این منطقه محروم شهرستان اهواز و به‌ویژه در خانه‌های وسیع‌تر برگزار می‌شود.

وی با اشاره به این که شرکت‌کنندگان در هر جلسه گاهی به ۸۰ نفر نیز می‌رسند اظهار کرد: بسیاری از این شرکت‌کنندکان، از نوجوانان و جوانان هستند که پس از چند سال شرکت در این جلسات، خودشان به مربی و معلم قرآنی تبدیل می‌شوند.

این فعال قرآنی با یادآوری این نکته که این جلسات خانگی، آثار و برکاتی برای منطقه و همچنین شرکت‌کنندگان به دنبال داشته است بیان کرد: این جلسات باعث شده تا مسیر زندگی برخی از این شرکت‌کنندگان به سوی هدایت سوق یابد؛ ضمن آن که حاجات و دعا‌های برخی از آنان نیز به برکت قرآن برآورده به خیر شده است.

اشرافی شرکت‌های بزرگ منطقه خوزستان را مخاطب قرار داد و گفت:‌ ای کاش این شرکت‌ها بیشتر به مسئولیت اجتماعی خود به‌ ویژه در مناطق محروم جامه عمل بپوشانند و البته از جلسات و فعالیت‌های قرآنی هم حمایت کنند.

وی همچنین خواستار توجه بیشتر نهاد‌های مسئول بویژه سازمان تبلیغات اسلامی در کمک به جلسات خانگی قرآنی شد و ابراز امیدواری کرد این نهاد‌ها همانند مناطق برخوردار، به مناطق کمتربرخوردار هم توجه داشته باشند.

این فعال قرآنی سپس به مظلومیت خوزستان در بین استان‌های کشور توجه داد و بیان کرد: مسئولان باید حداکثر تلاش خود را برای تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب به ویژه در موضوعات فرهنگی و قرآنی و همچنین توجه ویژه به قشر نوجوان و جوان به کار گیرند.

حکایت‌هایی از برآورده شدن حوائج در جلسات خانگی قرآن

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *