در گردهمایی خادمان ستاد مردمی اربعین 1402، آیین قرعه کشی پویش بزرگ «فجر عاشقی» برای اهدای 100 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به برگزیدگان این پویش انجام شد و از 14 نفری که بیشترین دعوت به شرکت در پویش را داشتند نیز با اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تقدیر به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی ستاد جلسات خانگی قرآن ، گردهمایی خادمان ستاد مردمی اربعین 1402 با حضور حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی دبیر قرارگاه مردمی قرآنی اربعین و خادمان بزرگترین موکب قرآنی اربعین در عمود 1222، عصر امروز در مجموعه فرهنگی شهدای انقلاب اسلامی سرچشمه تهران برگزار شد.
در این گردهمایی، آیین قرعه کشی پویش بزرگ «فجر عاشقی» برای اهدای 100 کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به برگزیدگان این پویش انجام شد و همچنین از 14 نفری که بیشترین دعوت به شرکت در پویش را داشتند نیز با اهدای کمک هزینه سفر به مشهد مقدس تقدیر به عمل آمد.
پویش فجر عاشقی به منظور انس بیشتر مردم با قرآن کریم و سوره مبارکه فجر که سوره امام حسین علیه السلام است در سه بخش حفظ، قرائت و تدبر در سوره مبارکه فجر برگزار شد و بیش از 71 هزار نفر در ایام اربعین حسینی در این پویش مشارکت داشتند.
گفتنی است اسامی برندگان پویش فجر عاشقی در کانال ستاره‌های زمین در پیام‌رسان ایتا به نشانی setare114@ بارگذاری شده و از طرف قرارگاه مردمی قرآنی اربعین با برندگان تماس گرفته خواهد شد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *