به گزارش روابط عمومی جامعه ایمانی قرآنی عصر، نخستین جشنواره جم‌آران با هدف شناسایی و معرفی حلقه‌های میانی برتر در موضوعات فرهنگی مختلف که علاوه بر کنشگری قابلیت الگوپذیری را هم دارند، اواخر هفته گذشته در سالن همایش‌های پژوهشگاه صنعت نفت برگزار شد.

در پایان جشنواره جم‌آران از میان ۱۲ الگوی برتر، چهار الگو با موضوعات قرآنی انتخاب شد که از اعضا و مدیران جامعه قرآنی عصر در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری و فارس بودند.

بر این اساس مجید رحمانی از شهرستان فلارد استان چهارمحال‌وبختیاری، منیژه طاهری از محله منظریه شهرکرد استان چهارمحال‌وبختیاری، خانم مصلح از شهرستان جهرم استان فارس و خانم اکبرزاده از شهرستان خفر استان فارس در میان ۱۲ الگوی برتر جشنواره جم‌آران تجلیل شدند.

یادآور می‌شود، جشنواره جم‌آران سازوکاری در راستای فرمایشات رهبری در ۱ خرداد ۱۳۹۸ در مورد چگونگی حرکت جوانان برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب است که رقابت بین مجموعه‌ها و به تعبیر رهبر معظم انقلاب حلقه‌های میانی را که قابلیت شکل‌گیری و تکثیر گروه‌های خرد محلی در سطح شهرستان‌های کشور دارند، تقویت و حمایت می‌کند.

در این جشنواره که تقریباً از یک سال پیش آغاز شده است، رقابت بین مجموعه‌ها و افراد پیش‌ران و به تعبیر رهبر انقلاب حلقه‌های میانی است که قابلیت شکل‌گیری و تکثیر گروه‌های خُرد محلی را در شهرستان‌های کشور دارند. این جشنواره به افراد و مجموعه‌هایی که توانسته‌اند برای شکل‌گیری و تکثیر آن گروه‌های خرد محلی و مردمی فعالیت کنند می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *