مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج)، برگزاری جلسات خانگی قرآن، بستری مناسب برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن دانست و گفت: جنگ ترکیبی دشمن ارکان خانواده‌ها را دچار چالش کرده که برگزاری این جلسات باعث آشنایی جوانان با یک محتوای خوب و آموزنده خواهد شد.

به گزارش ایکنا از گلستان، سید احمد عبودتیان، مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) درهمایش جلسات خانگی قرآن که ۲۴ فروردین در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، دشمنان با انواع نقشه‌ها و فتنه‌انگیزی‌ها علیه نظام فعالیت کرده و بحران‌های زیادی را در کشور ایجاد کردند؛ اما به فضل الهی با حضور مردم و هدایت‌های رهبری دینی دشمن به هیچ‌کدام از اهداف خود نرسید در مقابل ما توانستیم انقلاب و نظام خود را حفظ کرده و روزبه‌روز قوی‌تر شویم.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) به منویات مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که امروزه نقشه‌های دشمن برای ضربه زدن به انقلاب تغییر پیدا کرده و هدف دشمن تضعیف کردن نظام خانواده و ارکان خانواده است، لذا باید در مقابل نقشه‌های دشمن که یک جنگ ترکیبی و رسانه‌ای است، هوشیار باشیم.

عبودتیان با بیان اینکه امروزه تمرکز دشمنان مرکزیت خانواده و مسائل فرهنگی است، تصریح کرد: دشمنان با شیوه‌های مختلف مردم کشور را به فضای غیرحقیقی و مجازی دعوت می کنند و به یقین برگزاری جلسات خانگی و بهره‌مندی از آموزه‌های قرآنی بستر مناسبی برای تضعیف روحیه دشمنان است.

مدیر عامل بنیاد فرهنگی خاتم الاوصیاء (عج) برگزاری جلسات خانگی قرآن بستر مناسب برای مقابله با جریان غرب دانست و گفت: جنگ ترکیبی دشمن، خانواده‌ها را دچار چالش کرده که بی‌شک هر خانواده‌ای برای مقابله با دشمن احتیاج به یک رزمنده دارد که برگزاری این جلسات باعث آشنایی جوانان با یک محتوای خوب و آموزنده خواهد شد.

عبودتیان بیان کرد: قرآن محور مشترک همه مسلمانان بوده و برگزاری جلسات قرآنی باعث فراهم شدن یک بستر مشترک و فطری شده و این محتوا باعث ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *